
Ռիհաննան կրել է ապշեցուցիչ 36 միլիոն դոլարի (մոտավորապես 27 միլիոն ֆունտ ստեռլինգ) կորուստ Louis Vuitton-ի հետ նորաձևության ոլորտում համագործակցության ձախողումից հետո, ըստ նրա բրիտանական Denim UK Holdings ընկերության ֆինանսական հաշվետվությունների, հաղորդում է Daily Mail-ը։

Ամերիկացի երգչուհին 2019 թվականին ֆրանսիական շքեղության հսկայի հետ թողարկել է իր սեփական հագուստի Fenty շարքը, սակայն նախագիծը ձախողվել է և փակվել 2021 թվականին համավարակի պատճառով։
COVID-19-ի ճանապարհորդական սահմանափակումների պատճառով Ռիհաննան, ով անձամբ վերահսկում էր դիզայնը, չի կարողացել այցելել Փարիզի արհեստանոցներ և իտալական գործարաններ, որտեղ պատրաստվում էին հագուստի իրերը։ Ապրանքանիշի շնորհանդեսի ժամանակ հաղորդվել էր, որ Ռիհաննան ներդրել է մոտ 34.86 միլիոն դոլար նախագծում, մինչդեռ Louis Vuitton-ի մայր ընկերությունը՝ LVMH-ը, ներդրել է 34.88 միլիոն դոլար։
Ֆրանսիական ընկերությունը գործել է Project Loud France ապրանքանիշի ներքո՝ երգչուհու հինգերորդ՝ Loud ալբոմի պատվին։ Ռիհաննան, որի զուտ կարողությունը գնահատվում է մոտավորապես 1.4 միլիարդ դոլար, ներդրում է կատարել Denim UK Holdings-ի միջոցով՝ ստանալով ընկերության 49.99% բաժնեմաս։
Չնայած բարձրակարգ նախագծում իր ներգրավվածությանը և ակտիվ առաջխաղացմանը, ապրանքանիշը չի կարողացել արդարացնել սպասումները։
2021 թվականին Ռիհաննան և LVMH-ը համատեղ որոշել են փակել նորաձևության բաժինը՝ կենտրոնանալով ավելի հաջողակ նախագծերի վրա՝ Fenty Beauty (կոսմետիկա) և Savage X Fenty (ներքնազգեստ)։
Fenty նորաձևության տունը, որը կոչվել է երգչուհու լրիվ անվան՝ Ռոբին Ռիհաննա Ֆենտիի անունով, նախատեսված էր լինելու նրա հաջողակ կոսմետիկայի բիզնեսի շարունակությունը և առաջարկելու հագուստի, կոշիկի և աքսեսուարների ամբողջական տեսականի։ Սակայն բարձր գները՝ գրեթե 1000 դոլար ջինսե բաճկոնի և 810 դոլար կորսետե վերնաշապիկի համար, հուսահատեցրել են հաճախորդներին, և գիծը չի կարողացել նույն հետաքրքրությունը առաջացնել, ինչ իր մյուս ապրանքանիշերը։
Ի տարբերություն ավելի մատչելի Fenty Beauty-ի և Savage X Fenty-ի, նորաձևության գիծը նախատեսված էր պրեմիում հատվածի համար, ինչը այն դարձնում էր պակաս առևտրային կենսունակ։